• Kati Szalon. 11. kerület

    Kati Szalon. 11. kerület

    Pedikűr-lábápolás, körömpótlás

    Bejelentkezem
  • Manikűr-műkörömépítés

    Manikűr-műkörömépítés

    Kiválló alapanyagokkat, olcsó árakon

    Időpontot foglalok

Érted dolgozunk! Egyetértesz?

2019.07.12.

Naponta olykor 13-14 órát dolgozunk, hogy ne kelljen, több hónapra időpontot adjunk neked! Keveset és rendszertelenül étkezünk e miatt és ahogyan láthatod, olykor még a mosdóba is rohanva megyünk.

Az alábbi írásomban szeretnélek tájékoztatni a Kati Szalon szabályzatával, továbbá egy-két "gondolat" is megfogalmazásra kerül.

Elsősorban szeretném, ha nem gondolnád, hogy Te rólad van szó! Általánosságokban írok, az évek tapasztalataiból merítve...


Emberek vagyunk!

kati szalon. szabályzat

Itt úgy magammal kapcsolatban (Pedikűr), mint lányommal (manikűr, műkörömépítés) kapcsolatos elvárásaimat szeretném leírni neked.

Naponta olykor 13-14 órát dolgozunk, hogy ne kelljen, több hónapra időpontot adjunk neked!

Keveset és rendszertelenül étkezünk e miatt és ahogyan láthatod, olykor még a mosdóba is rohanva megyünk.

Ne bánts minket! Sajnos találkozunk olyan vendégekkel, akik a kezelés áráért azt gondolják, megvették a lelkünket és idegrendszerünket is erre az időre. Nagyon szeretünk mosolyogva dolgozni, kérlek ne "öld" ki belőlünk ezt a jó tulajdonságot a morgásoddal, a türelmetlenségeddel és olyan hasonló megjegyzésekkel, mint pl; siess márnem tudok várnimiért nincsen időpontod kedd este 10 órára, stb; Legyél vidám, hiszen kezeléseink nem csak a kezekről és a lábakról szólnak, hanem a kikapcsolódásról is.

Kérlek, ha megcsúszom pár perccel (mert pl; az egyik Vendég késett), légy megértő, készítek neked egy kávét arra a pár percre. Ne vágd rám az ajtót mérgesen:)

Emberek vagyunk Mi is!

Havonta kb; 200 ember keres fel minket személyesen és kb; 300 telefonhívásunk van......ennek ellenére minden esetben mosolyogva fogunk várni és biztos lehetsz abban, Mi nem bántunk meg!

Minden nap emberekkel dolgozunk. A jó emberi kapcsolatokhoz elengedhetetlen a kölcsönös tisztelet, a bizalom és egymás elfogadása is. Szerencsére legtöbbünk az általános illemszabályokkal tisztában van. Ennek ellenére sajnos sokszor szembesültünk már azzal, hogy nem minden Vendég tartja tiszteletben az időnket, egészségünket, lelki nyugalmunkat, ezért az íratlan szabályokat -amikre azt hittem, mindenki számára magától értetődőek- írásba foglalom.

Az etikett szó jelentése: Udvariassági szabályok összessége a társadalmi érintkezésben.

Lássuk hát, mik azok a szabályok, amik betartásánál nagyon hálásak leszünk Neked (és kérlek senki ne vegye sértésnek írásomat):

1. – Időpont egyeztetése

Bejelentkezést (időpont egyeztetést) személyesen, telefonon, teheted meg. Sokszor nem tudom felvenni munka közben a telefont, nem tudok azonnal válaszolni az üzenetekre, de amint szabad vagyok, vissza hívlak!

Reggel 8 előtt, este 8 után, szombatonként és vasárnaponként nem szoktam örülni a hívásoknak, ha sürgősen el szeretnél érni, kérlek, írásban üzenj (Messenger, sms)!

TIPP:

Foglald le előre következő időpontodat, amikor épp nálunk vagy! Egyszerűbb és kényelmesebb, mint utolsó pillanatban bejelentkezni vagy heteket- hónapokat várni. Munkafolyamataink zavarása miatt, nem áll módunkban minden esetben a telefont felvenni, ezért ha nem érsz el bennünket, akkor küldj egy sms-t, elérhetőséggel és hogy mit szeretnél.

Minden esetben visszahívunk mindenkit!

E-mailben, Messengeren és viberen nem tudunk időpontokat kiadni.

Sokáig tartana a levelezgetés, hiszen Te mondasz egy időpontot, ami nekem nem biztos, hogy megfelel, aztán mondok Én....stb; sok idő.

2. Érkezés időben

Kérlek, mindig érkezz pontosan! Késés esetén mindig telefonálj, tájékoztass! Nem játszhatunk a következő vendég idejével, mint ahogy Te sem szeretnéd fordított esetben. Az is előfordulhat, hogy nem tudlak elvállalni, amikor szeretnéd, mert szoros az időbeosztásom, kérlek, ilyenkor legyél megértő! Ezért érdemes már az ottléted alatt foglalni új időpontot.

3. Időpont lemondása

Sajnos sokszor előfordult már, hogy lemondás nélkül nem jön el valaki, vagy aznap mondja le, amikor jönnie kéne. Ez borzasztóan kellemetlen, mert ilyen hirtelen már nem tudok a megüresedett időpontra beírni senkit. Természetesen bármikor bárkivel előfordulhat, hogy közbejön valami, nem tud eljönni a foglalt időpontra. Ilyenkor kérlek, minimum 1 nappal előbb jelezd, hogy nem tudsz eljönni Hozzám. Vannak várólistás vendégek is, ha időben jelzed, gyorsan be tudok tenni esetleg valakit helyetted.

Amennyiben valaki kétszer egymás után, lemondás nélkül nem jelenik meg, nem áll módomban többet elvállalni.

4. Betegség esetén halasszunk!

Nagyon zavaró, amikor valaki tüsszögve, náthásan, köhögve érkezik meg a Kat Szalonba, percenként orrot fúj és közli, már egy ideje lázas. Ha betegnek érzed magad, egyeztessünk inkább új időpontot!

Én is ügyelek arra, hogy Te ne kapj el semmit a szalonban, Te se veszélyeztess minket, vagy a többi Vendég egészségét!

5. Gyermekek

Amennyiben lehetséges, gyermek nélkül érkezz! Törvény szabályzása szerint egy pedikűr és manikűr szalon veszélyes "üzemnek" számít! Továbbá a szalonban drága munkaeszközök is vannak, nem szerencsés, ha a gyermek ezek valamelyikével szeretné lefoglalni magát. Szalonunk sajnos nincs felkészülve gyermekek felügyeletére. Kérlek, tartsd szem előtt a biztonságát és a nyugalmat. Köszönjük megértésedet. 

Gondolj a többi Vendégre és Ránk is, a szalon a Mi munkahelyünk!

6. Kisállat

Kiskedvenceket, azaz kutyát és macskát nem fogadhatunk a Kati szalonban. Egyrészt zavaró és nyugtalanító hatással lehet másokra, másrészt egészségügyi előírások és az ÁNTSZ szabályzatai nem engedélyezik.

Kérünk, hogy ezt tartsd tiszteletben! 

Figyeljünk egymásra!

A házirendünk további pontjai egyértelműek és talán nem szorulnak plusz véleményezésre, de azért olvassátok át!

7. Telefonálás

Vannak olyan szolgáltatások, amik közben nyugodtan telefonálhatsz (pedikűr), vannak, amik közben viszont nagyon zavaró (manikűr).

Legjobb, ha a szalonban rezgő üzemmódra állítod a telefont, és csak a sürgős hívásokat fogadod. Neked is jobb, ha a szépítkezési idő alatt semmi másra nem kell koncentrálnod, csak arra, milyen jó végre magaddal törődni. Tudom, hogy ezek teljesen természetes, maguktól értetődő kérések, melyeket jó esetben senkinek sem kell elmagyarázni. Ezek olyan alapszabályok a mindennapi életünkben, melyet már gyermekkorunkban megtanultunk. Ha ezeket a szabályokat betartod, szuper és szeretetreméltó Vendég vagy! Tiszteljük, becsüljük meg egymást! Jó pihenést, szép és egészséges kezeket, lábakat kívánok Neked! :)

Kati és Felícia

vissza

Megosztás

Gyakori kérdések

Kisállat bevihető a szalonba?

Nem! A higéniai törvényi előírásoknak megfelelően nem lehet behozni sajnos a Kati szalon-ba háziállatot.

Mozgáskorlátozott számára is van lehetőség a bejutásra?

Igen! A Lépcsőjáz akadálymentesítve van.

Mi történik, ha a megbeszélt időpontra nem tudok elmenni?

Az időpont lemondásához hívd az alábbi telefonszámok egyikét (attól függ, milyen szolgáltatásra jelentkeztél be. PEDIKŰR-LÁBÁPOLÁS:               +36/70-948-6003 MANIKŰR-MŰKÖRÖMÉPÍTÉS:     +36/70-703-3303 

Hol található a Kati Szalon szalon bejárata?

A Szalon bejárata a ház bejáratánál található. 72-es kapucsengő

Mikorra tudok időpontot foglalni?

A Kati Szalon szolgáltatásaira (Pedikűr, körömpótlás, manikűr, műkörömépítés) előzetes bejelentkezés alapján várjuk kedves vendégeinket.  BEJELENTKEZÉS:Pedikűr: +36/70-948-6003 Manikűr: +36/70-703-3303

Kapcsolat

Kati-Szalon

Pedikűr lábápolás, Manikűr-műkörömépítés

Cím: Budapest. 11. kerület. (Őrmező) Menyecske utca 25. 72-es kapucsengő

Bejelentkezés telefonon:
Pedikűr: +36/70-948-6003
Manikűr: +36/70-703-3303

E-mail: katiszalon1972@gmail.com

Oldalaim:

www.kati-szalon.hu

www.pedikur-buda.hu

Adószám:67786767-1-43


Marketing felelősünk